- Nom: Google Analytics: la mesura com a clau de l’èxit
- Data: 20, 27, 28 d’abril i 4 de maig de 2015
- Hora: de 15.00 a 20.00 hores
- Lloc: dies 20, 27 i 28 d’abril AULA: 1.2 del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) de la Universitat de València. Situada en:
Campus dels Tarongers (1er pis)
C/ Serpis, 29
46022 – València
dia 4 de maig – Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica. Edifici 1G 0.0 – A. BORG Plànol
Professor: Arturo Argilés Casasús
Arturo Argilés és formador en SEU i GoogleAnalytics amb més de cinc anys d’experiència en el sector del Màrqueting Online.
Enginyer Informàtic, va realitzar el Màster en Gestió de la Informació a través de la UPV especialitzant-se en Posicionament en Cercadors i Analítica Web.
Treballa com a consultor en Màrqueting Online en una empresa de recent creació.
Públic al que va dirigit:
Dirigit a gestors de la informació, bibliotecaris i arxivers.
Certificat d’assistència al taller de 20 hores.
Presentació:
Una correcta planificació en l’estratègia de publicacions d’un blog o la planificació estratègica de Social Media no estan completes si no s’estableixen objectius i es mesura si aquests es compleixen o no. Així mateix, es poden plantejar millores a través de la informació que s’obté del lloc web amb la potent eina d’analítica web GoogleAnalytics.
Objectius:
En aquest curs s’ensenyarà a configurar Google Analytics per a obtenir la major informació possible, així com a identificar els indicadors necessaris per a valorar la consecució dels objectius que s’establisquen amb la finalitat de millorar el rendiment de la seua web i millorar la seua Tornada d’Inversió.
Metodologia:
El programa d’Analítica web combina una explicació didàctica de continguts teòrics, necessaris per a comprendre l’ampli ventall de possibilitats que proposa Google Analytics, amb exercicis pràctics de casos reals que persegueixen la màxima aplicabilitat dels continguts exposats al treball diari.
Programa:
1.Definició d’Analítica web
1.1. Introducció.
1.2. La importància de saber mesurar.
2. Google Analytics
2.1. Creació d’un compte en GA.
2.2. Administració d’usuaris.
2.3. Obtenció del codi font i inserció en la web.
2.4 Personalitzant el codi.
3. Mètriques i Dimensions
3.1. Definició de mètriques.
3.2 Definició de descripcions.
3.3 Escollint les KPIs per a mesurar objectius.
4. Anàlisi bàsica
4.1. Coneixent a les visites.
4.2. Origen i eixida.
4.3 Mesurant la captació i fidelització d’usuaris.
5. Anàlisi complet
5.1 Establint Objectius.
5.2 Embuts de conversió.
5.3 Etiquetatge de campanyes.
5.4 Segmentar, segmentar i segmentar.
5.5 Experimentant per a millorar.
5.6 Capturant esdeveniments.
6. Preparant informes
6.1. Establir objectius.
6.2. Definint KPIs.
6.3. Anàlisi de dades.
6.4. Conclusions.
Formulari d’inscripció:
matricula tancada
Compte per a fer l’ingrés de la inscripció:
Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV).
Caixa popular: ES14 3159 0032 9522 0380 0228.
(Pagaments des de fora d’Espanya).
BIC: BCOEESMM159.
Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369