Convocatòria Assemblea General Extraordinària 2018

Assemblea General 2018

La Junta de Govern en la seua sessió del dia 12 de desembre de 2018 va aprovar convocar l’Assemblea General Extraordinària per a triar la nova Junta de Govern del Col·legi. Així mateix va fixar el cens electoral vàlid amb els col·legiats inscrits fins eixe mateix dia i va aprovar el calendari electoral, el procediment de votació, escrutini i proclamació, així com els recursos que siguen procedents, d’acord amb el que marquen els nostres Estatuts.

En conseqüència, queda convocada l’Assemblea General Extraordinària del Col·legi que es celebrarà dissabte dia 23 de febrer de 2019 a les 11.00 hores en primera convocatòria i a les 11.30 hores en 2a convocatòria, en la Biblioteca de la Dona (Carrer Nàquera 9, València), per a tractar el següent Ordre del dia:

1.- Elecció de la Junta de Govern del COBDCV:

  • Nomenament de Mesa electoral
  • Votació (d’11.30 h. a 12.00 h.)
  • Escrutini i proclamació de la candidatura guanyadora.

2.- Aprovació de l’acta de la Sessió.

El període per a presentar candidatures finalitzarà el 14 de gener de 2019.

Tota la informació relativa a la convocatòria de l’Assemblea General Extraordinària i les eleccions ha sigut enviada per correu electrònic a tots els membres del col·legi.

Per a qualsevol pregunta o dubte es pot contactar amb el Col·legi.

Actualització 18 de gener:


En rebre una sola candidatura, es van desconvocar les votacions. 

Escuela Técnica Superior de Ingeniería Informática.
Universitat Politècnica de València.
Camino de Vera s/n – València 46022
Edificio 1H – Despacho 04 – planta baja
Teléfono: 620 707 369

© 2022 Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana · Avis legal · Política de cookies · Política de privacidad

Scroll to Top
Obrir xat
1
Tens algun dubte?
Hola, en què podem ajudar-te?