Convocatòria Assemblea General Ordinària i Extraordinària 2025

By Dorieo (Own work) [CC-BY-SA-3.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)], via Wikimedia Commons

La Junta de Govern del COBDCV en la seua última sessió del passat 20 de novembre de 2024 va decidir convocar l’Assemblea General Ordinària 2025 i també Extraordinària per a triar una nova Junta de Govern del Col·legi i per tant convocar eleccions.

Respecte a l’Assemblea General Extraordinària, es va enviar un calendari electoral i un termini per a rebre candidatures a Junta de Govern.

En rebre una sola candidatura, es decideix desconvocar les votacions.

Així mateix el 20 de novembre es va fixar el cens electoral vàlid amb els membres col·legiats i col·legiades inscrits i inscrites fins a eixe mateix dia i es va aprovar el Calendari Electoral, el procediment de votació, escrutini i proclamació, així com els recursos que siguen procedents, d’acord amb el que marquen els nostres Estatuts.

En conseqüència, si eres membre COBDCV, et convoquem a les Assemblees Generals Ordinària i Extraordinària del COBDCV que se celebraran el dissabte dia 15 de febrer de 2025, en l’Arxiu del Regne de València, Passeig de l’Albereda, 22, 46010 València, per a tractar el següent Ordre del dia:

Assemblea General Ordinària
10:30 h. en primera convocatòria i 11:00 h en segona convocatòria.

1. Memòria d’activitats 2024.
2. Tancament de comptes 2024.
3. Torn obert de paraula.
4. Aprovació de l’Acta de la Sessió.

12:00h. Pausa Café
Assemblea General Extraordinària
12:30 h. en primera convocatòria i 13:00 h. en segona convocatòria.

1. – Proclamació Oficial dels membres de la nova Junta de Govern del COBDCV 2024 –
2027.
2. – Presentació de les propostes i del programa de treball per als pròxims tres anys
3. – Pressupost per a l’any 2025.
4. – Revisió quotes anuals.
5. – Torn obert de paraula.
6. – Aprovació de l’Acta de la Sessió.

Tota la informació relativa a la convocatòria de l’Assemblea General Extraordinària i les eleccions ha sigut enviada per correu electrònic a tots els membres del Col·legi.

Per a qualsevol pregunta o dubte es pot contactar amb el Col·legi.

Si estàs col·legiat, volem comptar amb tu! T’esperem!

Scroll to Top
Obrir xat
1
Tens algun dubte?
Hola, en què podem ajudar-te?