fbpx
alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Aplicació de la gestió de riscos a la gestió dels actius d’informació

Taller teòric i pràctic, amb una duració total de 10 hores.

Taller de 10 hores. Podràs realitzar la matrícula nomésde la part teòrica (4 hores) o les dues parts (teòrica i pràctica amb una duració de 10 hores).

  • Dates taller teòric: 28 i 30
  • Dates taller pràctic: 13, 19 i 22
  • Horari: de 16 a 18 hores
  • Lloc: Plataforma Zoom

Aquest taller està organitzat pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana i emmarcat dins de les activitats preparades dins del Conveni signat amb la Generalitat Valenciana.

Professora: Anahí Casadesús de Mingo

Doctora Cum Laude per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Màster en Arxivística i Gestió de Documents per l’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents de la UAB. És membre del Comitè Internacional TC46/SC11 d’Arxius i Gestió de Documents i enllaç per a aquest comitè en el Comitè Internacional TC262 de Gestió de Riscos. Coordinadora de titulació del Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents.

Participa en diferents projectes d’investigació sobre prevenció de la corrupció, gestió de riscos documentals, gestió de dades massives i intel·ligència artificial. A més, col·labora en projectes de consultoria tant en el sector públic com en el sector privat. Algunes organitzacions amb les quals ha col·laborat són: Autoritat Portuària de Barcelona, Agència de Residus de Catalunya, Drenatges Urbans del Besòs, Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, Universitat de Lleida, Universitat Pública de Navarra, Suez, Govern d’Andorra, Servei Andorrà d’Atenció Sanitària, Universitat dels Andes, SOREA, Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.

Públic al qual va dirigit

Professionals de la gestió de la informació, responsables de tecnologia i informàtica, govern obert, modernització, funcionaris d’AALL amb Habilitació de Caràcter General, arxius i biblioteques.

Les places són limitades.

S’entregarà certificat d’assistència de 10 hores.

Descripció

En qualsevol organització cada vegada es fa més necessària una integració de la metodologia de gestió de riscos en la gestió dels actius d’informació. Això permet gestionar qualsevol classe d’incertesa relacionada amb els documents i la informació i, d’aquesta manera, anticipar-se a possibles incidències, desviacions o efectes no desitjats, així com aprofitar les oportunitats que es presenten.

La gestió de riscos no ha d’entendre’s com una cosa negativa, sinó que té nombrosos beneficis associats, entre ells, la millora dels sistemes de gestió a través de l’anticipació i la comprensió global de l’organització.

Objectius

Conèixer la metodologia de gestió de riscos i aplicar-la en l’àmbit de la gestió de la informació i la documentació.

Objectius específics

  • Conèixer la metodologia de gestió riscos i aplicar-la en entorns reals
  • Conèixer com la gestió de riscos pot integrar-se en la gestió documental
  • Identificar, analitzar i avaluar riscos documentals en entorns reals
  • Ser capaços de proposar solucions i accions per al tractament dels riscos
  • Identificar millores i beneficis associats amb la gestió de riscos documentals

Metodologia

Taller teòric: sobretot teòric, en el qual es donaran exemples d’aplicació de tècniques de gestió de riscos en entorns documentals.

Taller pràctic: inclou activitats i exercicis guiats que permetran als participants adquirir competències específiques sobre gestió de riscos i com aplicar-les en entorns reals de treball.

Programa

Taller d’Iniciació a la gestió de riscos (Taller teòric de 4 hores)

  • Introducció a la gestió de riscos
  • Mètodes i tècniques de gestió de riscos
  • Aproximació a l’aplicació pràctica de la metodologia de gestió de riscos a la gestió d’actius d’informació

Metodologia de gestió de riscos en la informació i documentació (Taller pràctic de 6 hores)

  • Aplicació pràctica de tècniques per a la identificació i l’anàlisi de riscos documentals
  • Aplicació pràctica de tècniques per a l’avaluació i el tractament de riscos documentals
  • Identificació d’oportunitats de millora en la gestió d’informació a través de la gestió de riscos

Matrícula oberta. Inscriu-te ací.

* Si eres estudiant UPV/UV/UA, membre d’alguna associació adherida, PAS/PDI de la UPV o personal del Servei de Biblioteques i Documentació de la UV, has d’enviar el justificant a administracio@cobdcv.es (estudiants enviar justificant de la matrícula actualitzada; membres d’associacions adherides enviar justificant quota del taller).

Col·labora