Arriba l’última edició de l’any 2014 del Conta’ns la Teua. En aquesta ocasió serà Albert Valero el professional convidat a explicar-nos les seues experiències laborals, com a Responsable Social Media Màrqueting i Continguts.
Diplomat en Biblioteconomia i Documentació. “Quasi” Llicenciat en Documentació. Al llarg de la seua vida professional ha passat per tot tipus d’unitats documentals: Biblioteca (Alfafar, Vrije Universiteit Amsterdam, Escola Oficial d’Idiomes de València), Centre de Documentació (CEDIPORT) i Arxiu (SERVEF).
Des de 2011 dedicat al món d’internet, fa disseny web i arquitectura de continguts a 31416k i s’ha especialitzat com a Social Media Manager en temàtica esportiva, treballa per a clients com 226ERS (Marca de nutrició per a esportistes de fons) i Bicilink.com (Tenda online especialitzada en ciclisme) on s’encarrega de la presència de les marques a xarxes socials, marketing de continguts, concursos, e-mail marketing, SEO i blogging. A més és formador i speaker a events relacionats amb internet i el Social Media.
La VI trobada de Conta’ns la Teua se celebrarà al Café Bombón (C/ Poeta Durán y Tortajada, 1. 46022, València) el L’entrada és lliure.