Píndola 7- “La gestió documental a un Arxiu Central”

Pindoles-7

Amb motiu del coronavirus, COVID-19 i de l’Estat d’Alarma decretat pel Govern, el COBDCV vol obrir una finestra de formació que siga fàcil, ràpida i, sobretot, es puga realitzar des de casa.

Aquesta nova via de formació és exclusiva i gratuïta per als col·legiats i col·legiades. Es tracta de píndoles formatives, d’uns 40 minuts de durada, que s’impartiran en línia a través de la plataforma Zoom.

Dies abans de la formació s’enviarà a tots els membres del COBDCV, per correu electrònic, un enllaç pel qual podran accedir a cadascuna de les píndoles formatives. No es necessitarà inscripció prèvia.

D’aquestes sessions formatives no es realitzarà certificació.

A continuació detallem la setena d’elles:

  • Píndola 7:  La gestió documental a un Arxiu Central.
  • Data:  Dimarts 28 d’abril de 2020.
  • Horari: 17.00 hores
  • Lloc: Zoom, enviarem enllaç per correu electrònic a tots els membres del COBDCV.

No es realitzarà cap mena de certificació

Professora: Nuria Martínez

Actualment és Cap de Secció de l’Arxiu Central de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Màster de Conservació i Gestió del Patrimoni Cultural i Tècnic en Qualitat i Gestor de Sistemes de Qualitat aplicada a la Gestió del Patrimoni Cultural.

Públic al qual va dirigit

Exclusiu per a membres del COBDCV.

Presentació

L’Arxiu Central és aquell que rep la documentació administrativa semiactiva dels diferents serveis que componen un organisme. En aquest cas concret, l’organisme és una conselleria de la Generalitat Valenciana. Totes les conselleries han de tindre un Arxiu Central amb personal tècnic, segons la legislació actual. En la nostra Comunitat encara no es compleix del tot.

 

Metodologia

S’impartirà a través de Zoom i es podrà accedir a través d’un enllaç que rebran tots els membres del COBDCV en el seu correu.

Programa

Proposem fer un breu resum de les tasques més destacades d’un Arxiu Central. De manera esquemàtica seria:

– Destacar la legislació que afecta al nostre comès
– Pautes d’arxiu que s’indiquen als diferents arxius de gestió
– Coordinació entre l’arxiu central i el diferents arxius de gestió. Dubtes més freqüents
– Aplicació informàtica de gestió documental
– Valoració documental
– Situació actual sobre la implementació electrònica en la nostra administració. Experiència personal: molt incipient

 

Si vols fer aquesta formació i no has rebut el correu, contacta amb nosaltres.

Scroll to Top
Obrir xat
1
Tens algun dubte?
Hola, en què podem ajudar-te?