Taller pràctic de gestió documental

LogoAdapting

Taller pràctic de gestió documental: eines de programari professional per a la transformació digital de les empreses

Taller de 4 hores gratuït per a  membres COBDCV

  • Data: 31 de maig 2018
  • Horari: de 16h a 20h.
  • Lloc: Aula F.03. Facultat de Geografia i Història. Universitat de València. Plànol

Professor: D. Rubén Lafuente Jorge

Grupo Adapting – Enginyer de Telecomunicacions, Doctorat en Enginyeria Automàtica (Ph.D.) i especialització en Gestió Informàtica per universitats d’Alemanya i Espanya.

Expert en desenvolupament de solucions de gestió de continguts i gestió documental professional, amb una experiència de més de 18 anys en direcció de projectes de ECM, BPM i Records Management per a clients internacionals. Vocal del Comitè de Normalització CTN50/ SC1 d’ISO/AENOR de Gestió de Documents i Aplicacions. Expert en normativa Moreq, ISO-30301 i Lleis d’Arxiu a Llatinoamèrica.

Actualment és gerent de l’empresa colombiana Adapting Amèrica S.A.S., filial del Grup Adapting espanyol, amb seus a València (Espanya), Bogotà i Barranquilla (Colòmbia). Les seues àrees d’interès professional resideixen en l’Automatització de processos, Big Data, Intel·ligència Artificial i Interoperabilitat de sistemes.

Se entregarà certificat d’assistència de 4 hores.

Presentació

En un món digital, la gestió documental s’ha convertit en un dels pilars bàsics per a l’optimització de processos i millora de l’eficiència empresarial. No obstant açò, el tractament dels documents electrònics i el seu manteniment com a evidències de l’activitat de les organitzacions no sempre es realitza amb les eines adequades que asseguren la seua correcta gestió.

En aquest taller, que compta amb una orientació totalment pràctica, l’alumne tindrà ocasió de treballar amb un programari de gestió documental i arxiu (ECM-SGDEA), alineat amb les principals normatives i estàndards internacionals, i totalment parametrizable per a respondre a les necessitats de gestió de documents i expedients de l’entorn organitzacional en el qual s’implante.

Objetius

El principal objectiu del taller és dotar als professionals de la informació i la documentació del coneixement bàsic necessari sobre el funcionament eines de gestió documental i arxiu (ECM-SGDEA) com a base fonamental per al disseny, manteniment i avaluació del sistema de gestió documental corporatiu.

Metodologia

La metodologia plantejada per a aquest taller és 70% pràctica i 30% teòrica. El taller s’impartirà en un aula d’informàtica correctament habilitada per a la realització dels exercicis proposats.

Programa

  1. Què és un SGDEA? Requisits tècnics i funcionals. Conceptes bàsics d’un SGDEA. Arquitectura d’un programari ECM. Beneficis d’un SGDEA.
  2. Demostració de abox ECM. Model i instruments per a la Gestió Electrònica de Documents. Visualització de conceptes arxivístics en Abox. Panell d’administració de Abox. Rols generals. Introducció als fluxos generals en Abox.
  3. Part pràctica: Gestionant expedients amb Abox ECM:
    1. Registre electrònic d’entrades i eixides.
    2. Tràmit de l’expedient: definint el procés amb BPMN2 (modelatge del flux de l’expedient/document).
    3. Tancament de l’expedient: arxiu electrònic de la documentació.

Pica açí i accedeix al Formulari d’inscripció

No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el Col·legi et confirme que queden places lliures.

Formes de pagament

 

Logo de Caixa Popular

Realitzar un ingrés al compte: ES14 3159 0032 9522 0380 0228

Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV)

BIC: BCOEESMM159 (Pagaments des de fora d’Espanya)

o hacer un ingreso utilizando     paypal

Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369 o contactar amb administracio@cobdcv.es

Col·labora:

 

Scroll to Top
Obrir xat
1
Tens algun dubte?
Hola, en què podem ajudar-te?