- Data: divendres 11 de desembre
- Hora: de 16 a 20h.
- Lloc: Edifici L. 1G Aula 1.3 – Ada. BYRON. Universitat Politècnica de València.
Professor: Albert Valero Pérez
Diplomat en Biblioteconomia i Documentació.
Social Media Manager i Comunicació Digital en 226ERS i Bicilink.com.
Especialitzat en comunicació i màrqueting al món de l’esport i en formació sobre l’ús del màrqueting de continguts com a eina de promoció personal i professional.
Públic al que va dirigit
Dirigit a tot tipus de públic, gestors de la informació, bibliotecaris i arxivers.
Certificat d’assistència al taller de 4 hores.
Presentació
Xarxes socials per a la promoció professional i la creació d’oportunitats.
En aquest taller aprendrem les tècniques, ferramentes, estratègies i accions per tal de dur a terme un pla de continguts orientat a posicionar-nos com a referent dins el nostre àmbit professional.
Objectius
- Identificar quins són els nostres punts forts com a professionals, aprendre a explotar-los.
- Dotar de les línies a seguir per tal de dissenyar un pla personal de promoció professional.
- Incrementar la nostra presència en internet i controlar la reputació digital.
- Definir una imatge de marca i traslladar-la al món 2.0.
- Orientar els nostres perfils a les xarxes socials cap a l’ús com a professionals.
- Atraure l’atenció de professionals i empreses cap a la nostra persona mitjançant continguts d’interès.
- Avaluar l’activitat realitzada mitjançant indicadors.
Metodologia
- Classe presencial teoricopràctica.
- Realització d’activitats amb l’ordinador.
Programa
INTRODUCCIÓ – El nou mercat laboral.
- Què busquen les empreses?
- Habilitats transversals.
- Com busquen les empreses.
- Per què a tu no t’ha d’importar.
BLOC 1 – Ferramentes.
Facebook: Com separar allò personal de la vida professional?, Trucs i consells.
Linkedin: Posicionament, fer que ens troben quan ens busquen, Trucs i consells.
Twitter: Ús professional, Trucs i consells.
Blog: Màrqueting de continguts, Dissenya un túnel que porte a tu.
Altres Ferramentes: Instagram, Google Plus, Youtube.
BLOC 2 – Anàlisi i Planificació.
Anàlisi personal.
- Passió + Esforç = Ser diferent.
- “Benchmarking”.
- “Elevator Pitch”.
- Marca Personal – Reputació Online.
Estratègia.
- Missió – Objectius – Estratègia – Tasques.
- Ho estic fent bé?
- Com elegir el teu treball.
Formulari d’inscripció
No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el col·legi et confirme que queden places lliures.
Compte per a fer l’ingrés de la inscripció
Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV).
Caixa popular: ES14 3159 0032 9522 0380 0228.(Pagaments des de fora d’Espanya).
BIC: BCOEESMM159.
Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369