- Data: dilluns 13 de juliol de 2015
- Hora: de 16 a 20h.
- Lloc: Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica. Edifici 1G Aula 1.1 – T. QUEVEDO UPV. Universitat Politècnica de València (UPV) Plànol
Professor: Daniel Monleón
Llicenciat en Documentació.
Actualment és responsable de emàrqueting & eContents en MASmedios, empresa en la qual va començar a treballar en 2004, i en la qual lidera projectes de Màrqueting digital, Usabilitat, Optimització i posicionament i màrqueting en cercadors (SEO/SEM), Copywriting creatiu, Màrqueting social (SMM), Analítica web, Mail màrqueting…
Ha treballat per a clients com a BBVA, CocaCola, Agència EFE, Hoyesarte.com, Patronat de la Alhambra i el Generalife, o l’Ateneu Barcelonès.
Públic al que va dirigit
Dirigit a gestors de la informació, bibliotecaris i professionals relacionats amb el sector de l’educació i la lectura.
Certificat d’assistència al curs de 4 hores.
Presentació
En aquest taller aprendrem les tècniques, eines, estratègies i accions que ens permeten desenvolupar des de 0 un pla de màrqueting per a la nostra entitat, veient tot el procés des de l’elaboració d’una estratègia i accions fins al seguiment de resultats.
El curs es vertebrarà a partir del plantejament d’un cas pràctic que serà desenvolupat en grups pels propis alumnes, a partir de l’ús de les eines proposades i detallades pel professor.
Metodologia
Taller teòric-pràctic on es realitzaran exercicis amb les eines explicades
Objectius
- Aprendre a realitzar un pla de màrqueting digital.
- Aplicar tècniques de màrqueting en un centre d’informació: creació de perfils d’usuari, definició d’objectius i KPIs, definició d’estratègies
- Conèixer eines digitals gratuïtes o de baix cost que recolzen la realització d’accions de màrqueting.
- Conèixer l’ús de les eines de mesurament de resultats i campanyes més habituals
Programa:
- Com elaborar un pla de màrqueting per a un centre d’informació
- Definició d’objectius i KPIs
- Com conèixer als nostres usuaris. Creació de perfils d’usuaris
- Eines online per a la realització d’estratègies de màrqueting: satisfacció d’usuaris, fidelització, visibilitat, finançament
- Mètodes de control. Tècniques i eines per al seguiment de campanyes de màrqueting
Formulari d’inscripció:
No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el col·legi et confirme que queden places lliures.
Compte per a fer l’ingrés de la inscripció:
Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV).
Caixa popular: ES14 3159 0032 9522 0380 0228.
(Pagaments des de fora d’Espanya).
BIC: BCOEESMM159.
Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369
Col·labora: