alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Taller “Impacte dels arxius en la transformació digital (2ª ed.)”

L’actual Llei de Procediment Administratiu (Llei 39/2015, d’1 d’octubre) determina…

Taller de 4 hores gratuït per a Membres COBDCV.

  • Data: dijous 15 de febrer de 2018
  • Horari: de 16 a 20 hores
  • Lloc: Edifici 1G Aula 1.6 – Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica. Universitat Politècnica València (UPV). Plànol

Professor: Joan Carles Faus Mascarell

Faus

Tècnic de processos i Arxiu Administratiu de l’Ajuntament de Gandia, adscrit a l’àrea d’Administració, Modernització i Govern Obert.

Llicenciat en Geografia i Història (UV); Diploma d’Estudis Avançats en Història Contemporània (UV); i Diploma de Postgrau en Administració Electrònica (UOC). Títol d’Auditor en Sistemes de Gestió per a documents segons ISO 30300/ 30301 (UAB). Professor del Màster de Gestió documental i informació a les Empreses (UB) 2013-2017. Diverses publicacions especialitzades i activitats de docència en formació contínua en gestió documental electrònica, reenginyeria de processos i simplificació administrativa, polítiques de transparència i govern obert. Membre del grup de Coordinació per a la Modernització i la implantació de les TIC (2008-2011) i Comissió Qualificadora de Documents Administratius (2004-2007) a l’Ajuntament de Gandia; i participant al Projecte de Comunitat d’Aprenentatge en Gestió Documental de la DIVAL (2010).

Es lliurarà certificat d’ assistència de 4 hores.

Presentació

L’actual Llei de Procediment Administratiu (Llei 39/2015, d’1 d’octubre) determina obligatòria la via electrònica per a procedimentar l’activitat pública. Amb tot, la transformació digital no és (sols) el compliment dels requisits legals i va més enllà de digitalitzar la manera de treballar d’una administració pensada en paper. Noves regles de joc, nous objectius de les polítiques públiques, nous rols i capacitacions alineades a les exigències de l’actual societat digital. La reenginyeria documental és clau per a l’operativitat administrativa, projectant-se des de la clàssica concepció de tramitació d’expedients a un concepte de model productiu de cicle únic. L’arxivística ha de preguntar-se quin paper juga en aquest nou sistema de producció electrònica. Una mirada innovadora des del disseny de procediments més eficients, òptims per a l’automatització i visió a la preservació de qualitat i sostenible del nostre patrimoni informatiu.

Objectius

➤Des de les diverses experiències, obtenir una visió general i un espai de reflexió sobre l’actiu de la gestió documental i dels arxivers en el procés de transformació digital de les organitzacions.

➤Conèixer eines i pautes tècniques per intervenir en projectes corporatius de Administració electrònica, millorar el posicionament i les funcions de l’arxiu i la gestió documental en les relacions amb tecnòlegs, juristes i tècnics municipals.

➤Construir la simbiosi entre gestió documental i noves tecnologies, programes de gestió documental, plataformes informàtiques, el mercat de la gestió documental, externalització de solucions, serveis cloud, noves oportunitats professionals, etc.

➤Participació -i lideratge- d’una nova cultura i sistema de treball en la producció documental electrònica, impacte de la reenginyeria documental en entorns tecnològics, avaluació de costos de la (des)càrrega documental, explotació de la informació com a matèria primera, el futur dels documents en l’era del dataisme i el big data.

➤Reflexionar sobre la sinèrgia dels arxius en l’obertura dels governs, anàlisi de riscos de gestió documental en la transparència, i l’impacte social del arxiu en la societat digital.

Metodologia

Amb les diverses experiències dels assistents, l’experimentació de l’Arxiu Administratiu de Gandia, i el referent d’altres casos d’èxit, revisarem col·laborativament estratègies innovadores i pautes operatives del futur de la gestió documental en el procés de transformació digital de les organitzacions.

Programa

1.ECO-Sistema documental en la transformació digital

  • Productes digitals, simplificació i producció documental
  • Auditoria del SGD en la tramitació electrònica

2. -Eficiència x diferència dels arxius del s. XXI

  • -Reenginyeria documental: estratègia i operativa
  • -Mesuració i impacte de la (des)càrrega documental en AAPP
  • El valor diferencial dels arxius (i arxiver=s)
  • El futur dels documents en organitzacions digitals

3. -Arxiu Electrònic de la Societat

  • Ciutadania i documentació pública. Gestió de riscos per a la transparència
  • 3 fórmules + 2models de GD per a Governs oberts

Pica ací i accedeix al Formulari d’inscripció

No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el Col·legi et confirme que queden places lliures.

Tots els cursos del COBDCV poden ser bonificats per la Fundació Tripartida (empleats en actiu en empreses)

Formes de pagament

 

Logo de Caixa Popular

Realitzar un ingrés al compte: ES14 3159 0032 9522 0380 0228

Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV)

BIC: BCOEESMM159 (Pagaments des de fora d’Espanya)

o hacer un ingreso utilizando     paypal

Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369 o contactar amb administracio@cobdcv.es

 

Col·labora

Logo de la UPV   Logo de la Escuela Técnica Superior de Ingeniería Informática (UPV)