alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Taller “Impacte dels arxius en la transformació digital”

L’actual Llei de Procediment Administratiu (Llei 39/2015, d’1 d’octubre) determina…

Taller de 4 hores gratuït per a Membres COBDCV.

  • Data: 27 d’abril de 2017
  • Horari: de 16 a 20 hores
  • Lloc: Edifici 1G Aula 1.6 – Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica. Universitat Politècnica València (UPV). Plànol

Professor: Joan Carles Faus Mascarell

Faus

Tècnic de processos i Arxiu Administratiu de l’Ajuntament de Gandia, adscrit a l’àrea d’Administració, Modernització i Govern Obert.

Llicenciat en Geografia i Història (UV); Diploma d’Estudis Avançats en Història Contemporània (UV); i Diploma de Postgrau en Administració Electrònica (UOC). Títol d’Auditor en Sistemes de Gestió per a documents segons ISO 30300/ 30301 (UAB). Professor del Màster de Gestió documental i informació a les Empreses (UB) 2013-2017. Diverses publicacions especialitzades i activitats de docència en formació contínua en gestió documental electrònica, reenginyeria de processos i simplificació administrativa, polítiques de transparència i govern obert. Membre del grup de Coordinació per a la Modernització i la implantació de les TIC (2008-2011) i Comissió Qualificadora de Documents Administratius (2004-2007) a l’Ajuntament de Gandia; i participant al Projecte de Comunitat d’Aprenentatge en Gestió Documental de la DIVAL (2010).

Es lliurarà certificat d’ assistència de 4 hores.

Presentació

L’actual Llei de Procediment Administratiu (Llei 39/2015, d’1 d’octubre) determina obligatòria la via electrònica per a procedimentar l’activitat pública. Amb tot, la transformació digital no es (sols) el compliment dels requisits legals i va més enllà de digitalitzar la manera de treballar de una administració pensada en paper. Noves regles de joc, nous objectius de les polítiques públiques, nous rols i capacitacions alineades a les exigències de l’actual societat digital. La reenginyeria documental és clau per a l’operativitat administrativa, projectant-se des de la clàssica concepció de tramitació d’expedients a un concepte de model productiu de cicle únic. L’arxivística ha de preguntar-se quin paper juga en aquest nou sistema de producció electrònica. Una mirada innovadora des del disseny de procediments més eficients, òptims per a l’automatització i visió a la preservació de qualitat y sostenible del nostre patrimoni informatiu.

Programa

➤Des de les diverses experiències, obtenir una visió general i un espai de reflexió sobre l’actiu de la gestió documental i dels arxivers en el procés de transformació digital de les organitzacions.

➤Conèixer eines i pautes tècniques per intervenir en projectes corporatius de Administració electrònica, millorar el posicionament i les funcions de l’arxiu i la gestió documental en les relacions amb tecnòlegs, juristes i tècnics municipals.

➤Construir la simbiosi entre gestió documental i noves tecnologies, programes de gestió documental, plataformes informàtiques, el mercat de la gestió documental, externalització de solucions, serveis cloud, noves oportunitats professionals, etc.

➤Participació -i lideratge- d’una nova cultura i sistema de treball en la producció documental electrònica, impacte de la reenginyeria documental en entorns tecnològics, avaluació de costos de la (des)càrrega documental, explotació de la informació com a matèria primera, el futur dels documents en l’era del dataisme i el big data.

➤Reflexionar sobre la sinèrgia dels arxius en l’obertura dels governs, anàlisi de riscos de gestió documental en la transparència, i l’impacte social del arxiu en la societat digital.

Metodologia

Amb les diverses experiències dels assistents, l’experimentació de l’Arxiu Administratiu de Gandia, i el referent d’altres casos d’èxit, revisarem col·laborativament estratègies innovadores i pautes operatives del futur de la gestió documental en el procés de transformació digital de les organitzacions.

Programa

1.ECO-Sistema documental en la transformació digital

  • Productes digitals, simplificació i producció documental
  • Auditoria del SGD en la tramitació electrònica

2. -Eficiència x diferència dels arxius del s. XXI

  • -Reenginyeria documental: estratègia i operativa
  • -Mesuració i impacte de la (des)càrrega documental en AAPP
  • El valor diferencial dels arxius (i arxiver=s)
  • El futur dels documents en organitzacions digitals

3. -Arxiu Electrònic de la Societat

  • Ciutadania i documentació pública. Gestió de riscos per a la transparència
  • 3 fórmules + 2models de GD per a Governs oberts

Formulari d’inscripció

No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el col·legi et confirme que queden places lliures.

Formes de pagament:

Realitzar un ingrés al compte:Logo de Caixa PopularES14 3159 0032 9522 0380 0228Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV)

BIC: BCOEESMM159 (Pagaments des de fora d’Espanya)

o fer un ingrés utilitzant    paypal

 

Col·labora

Logo de la UPV   Logo de la Escuela Técnica Superior de Ingeniería Informática (UPV)