alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Junta de Govern

L’actual Junta de Govern (2016-2018) està formada per:

PRESIDENTA

Alicia Sellés Carot

presidenta@cobdcv.es

Alicia Sellés és diplomada en Biblioteconomia i Documentació per la Universitat de Salamanca, llicenciada en Documentació per la Universitat Politècnica de València i Master en Continguts i Aspectes Legals en la Societat de la Informació.

Treballa en MASmedios des de 2002. Actualment és responsable de l’àrea de Serveis Documentals. Ha participat en projectes relacionats amb biblioteques digitals, digitalització, integració de sistemes de gestió de biblioteques, gestió documental i d’arxius, repositoris OAI i outsourcing de serveis documentals. Actualment és professora associada de la UPV i treballa en projectes de R+D relacionats amb sistemes open source per a biblioteques i arxius, i en la seua integració amb sistemes comercials.

Va formar part de l’anterior Junta de Govern del Col·legi com a vocal de Formació.

VICEPRESIDENT

José Antonio Martínez González

vicepresident@cobdcv.es

Llicenciat en Geografia i Història Contemporània (Universitat de València) i Master Oficial en Continguts i Aspectes Legals en la Societat de la Informació (Universitat Politècnica de València).

Treballa en la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Castelló exercint diverses tasques: tècnic documentalista (des de 1998), secretari de la Comissió d’Innovació i Noves Tecnologies (des de 2007), corresponsable del Punt d’Informació Europeu – Enterprise Europe Network (des de 2007) i Social Media Manager (des de 2011).

Membre des de 2011 de l’organització de Cinteligencia, Congrés d’Intel·ligència Competitiva per a la internacionalització.

SECRETÀRIA

Amparo Costa Celda

secretaria@cobdcv.es

Llicenciada en Geografia i Història per la Universitat de València, diplomada en Biblioteconomia i Documentació per la Universitat de València, Màster en Continguts i Aspectes Legals en la Societat de la Informació, Especialista Professional Universitari en Direcció de Projectes per la Universitat de València.

Vinculada a l’àmbit marítim portuari des de l’any 2001, en l’actualitat treballa en la Fundació Valenciaport on, des del 2004, és directora de l’Àrea de Documentació, sent un dels seus principals eixos de treball la gestió i la direcció tècnica del Centre de Documentació CEDIPORT (Centre de Documentació i Informació Portuària de la Comunitat Valenciana), creat juntament amb l’Autoritat Portuària de València.

TRESORER

Adolfo Alonso Arroyo

tresorer@cobdcv.es

Llicenciat en Documentació per la Universitat de Granada i doctor en Documentació amb estudis realitzats en la Universitat de Salamanca i en la Universitat Politècnica de València.

Professor contractat doctor en la Universitat de València des de l’any 2004. Secretari del Departament d’Història de la Ciència i Documentació de la Facultat de Medicina i Odontologia de la UV. Membre de la Comissió d’Elaboració de Plans d’Estudi (CEPE) del Grau d’Informació i Documentació en la UV. Membre del grup de recerca Unitat d’Informació i Recerca Social i Sanitària (UISYS).

Autor de diversos llibres i articles en el camp de l’avaluació de l’activitat científica, productivitat, col·laboració i impacte.

VOCALIA DE SERVEIS AL COL•LEGIAT I A LA COL•LEGIADA

Enric Campos Martí

atencio@cobdcv.es

Llicenciat en Documentació per la UOC, diplomat professor de Primària, especialitat en Ciències Humanes per la Universitat de València. En l’actualitat és bibliotecari en l’Ajuntament de Paiporta. La seua formació està centrada en dos àmbits: el relacionat amb les biblioteques i la gestió de la informació, i el relacionat amb la gestió d’organitzacions. Ha participat de manera activa en l’associacionisme dels professionals de les biblioteques en diferents moments, des de la creació i la implantació de l’Associació de Bibliotecaris Valencians, itinerari que va portar a la creació del Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana. Els objectius d’aquesta vocalia són:

  • -Ampliar convenis i avantatges per als membres del Col·legi.
  •  –Signar convenis amb les universitats valencianes.
VOCALIA DE FORMACIÓ

Paula Traver Vallés

formacio@cobdcv.es

Llicenciada en Humanitats (UJI), llicenciada en Documentació (UOC) i Màster en Societat de la Informació i el Coneixement (UOC).

Bibliotecària-Documentalista del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló.

Codirectora de SocialBiblio, una comunitat de pràctica virtual especialitzada en gestió de la informació.

Col·laboradora docent en el Grau d’Informació i Documentació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

  • -Aquesta vocalia té els següents objectius específics:
  • -Consolidar l’oferta formativa.
  • -Ampliar la formació en línia.
  • -Elaborar i proposar a la Junta de Govern les activitats formatives de cada any.
  •  –Consolidar les Jornades Valencianes de Documentació com a referent i punt de trobada entre professionals.
VOCALIA DE PUBLICACIONS I COMUNICACIÓ

Lola García Hinarejos

comunicacio@cobdcv.es

Llicenciada en Geografia i Història, especialitat Història de l’Art, per la Universitat de València. Llicenciada en Documentació per la UOC i Màster de Promoció de la Lectura i Literatura Infantil, per la Universitat de Castella-La Manxa. També ha realitzat estudis sobre art, literatura i cultura italiana en la Università degli Studi di Firenze. La seua experiència professional s’ha centrat principalment en l’àmbit de la biblioteca pública (BPM de Xirivella i Carcaixent), encara que també ha treballat com a arxivera (AM de Carcaixent) i com a documentalista (Unitat de Documentació de Presidència de la Generalitat Valenciana). El seu focus d’interés és el foment lector a través d’accions diverses en el marc de la biblioteca, entesa com a cresol cultural. Actualment és bibliotecària de la BPM de Carcaixent. Ha estat docent al Màster en Gestió de Biblioteques, Arxius i Centres de Documentació, impartit per la Universitat Cardenal Herrera-CEU. Així mateix va ser secretària de l’Associació de Bibliotecaris Valencians en el període 2001- 2007 i va formar part de la Comissió Gestora per a la creació del COBDCV. La vocalia de Publicacions i Comunicació té les funcions següents:

  • -Gestió i millora de Simile i de MEI (Mètodes d’Informació), les revistes del Col·legi.
  • -Relació amb els mitjans de comunicació i premsa.
  • -Gestionar les eines de comunicació interna amb els membres del COBDCV, i de comunicació externa amb tercers.
VOCALIA D’EXTENSIÓ TERRITORIAL

Emili Juan Soriano

territori@cobdcv.es

Llicenciat en Geografia i Història (especialitat Història Contemporània) per la Universitat de València, Llicenciat en Documentació (Universitat Oberta de Catalunya), Màster en Societat de la Informació i el Coneixement (Universitat Oberta de Catalunya) i Màster en Gestió de Biblioteques, Arxius i Centres de Documentació (Universidad Cardenal Herrera-CEU). La seua trajectòria professional ha estat lligada principalment a les biblioteques públiques i la gestió cultural fins el 2009 a l’Agència de Lectura de Montaverner i a partir del 2009 a la Biblioteca Pública de l’Olleria. També ha exercit tasques de documentalista durant un breu període de temps al SIES (Servei d’Investigació i Estudis Sociolingüístics) i ha treballat en investigacions relacionades amb la història del moviment obrer i el franquisme. Forma part del Col·legi de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana des de la seua creació. Les funcions bàsiques de la vocalia són:

  • -Fomentar la realització d’activitats del Col·legi a les diferents comarques del territori valencià.
  • -Afavorir la creació d’una xarxa de contactes de col·legiats per millorar la participació i la col·laboració i facilitar alhora la comunicació.
VOCALIA D’OCUPACIÓ LABORAL

Francisco Ricau González

treball@cobdcv.es

Diplomat en Biblioteconomia i Documentació per la Universitat de València, Llicenciat en Documentació per la Universitat Politècnica de València i Expert en Gestió de Documents Digitals en empreses i institucions per la Universitat Camilo José Cela. Compta amb 10 anys d’experiència laboral tant en el món empresarial com en l’administració pública. Ha exercit la seua labor documentalista en institucions públiques com l’Institut d’Història de la Ciència i Documentació López Piñero i la Unitat de Documentació General de Presidència de la Generalitat Valenciana. En 2005 va ser contractat per Deloitte Abogados y Asesores Tributarios com a documentalista del departament de Gestió del Coneixement. Actualment, és responsable de la línia de negoci IMS (Information Management Services) en el Instituto Tecnológico de Informática, on desenvolupa projectes de consultoria relacionats amb la intel·ligència competitiva, la gestió documental i la gestió de continguts, juntament amb labors de formació a empreses en diferents sistemes per a la gestió d’informació. Des de febrer de 2015 és professor associat de la Universitat de València en el Departament d’Història de la Ciència i la Documentació i ha impartit seminaris en diferents màsters de la Universitat Politècnica de València relacionats amb la gestió d’informació (CALSI, MUGI). Són funcions d’aquesta vocalia:

  • -Vigilar la transparència de les convocatòries públiques.
  • -Explorar noves oportunitats professionals i comunicar a les empreses les funcions que pot realitzar un professional de la informació.
  • -Ampliar la difusió de la borsa de treball a empreses privades i a l’administració local.