alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Presència i gestió de marca per a biblioteques en xarxes socials

Curs online de 25 h. (setembre)

Curs en línia, en castellà.

Aquest curs està organitzat pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana i emmarcat dins de les activitats preparades dins del Conveni signat amb la Generalitat Valenciana.

Professor: Julián Marquina Arenas

Community Manager de Baratz-Servicios de Teledocumentación, on m’encarregue de la gestió, comunicació i dinamització dels mitjans socials de l’empresa així com de cercar noves línies de comunicació i participació. Escriptor del llibre: Pla Social Media i Community Manager i de l’Informe APEI: Biblioteques davant el segle XXI: nous mitjans i camins. Creador de RecBib – Recursos Bibliotecaris, de BiblogTecarios i de InfoTecarios. Professor en temes relacionats amb social media, community manager i biblioteques. Estic diplomat en Biblioteconomia i Documentació i llicenciat en Documentació per la Universitat Carlos III de Madrid, a més d’especialitzat en direcció de Comunicació i Imatge corporativa per la UOC. Professor en la UPF i professor col·laborador en la UOC. Col·laborador de la Revista Desiderata.

Públic al que va dirigit

Dirigit a personal bibliotecari.

Presentació

Cada vegada són més importants els mitjans socials dins de les biblioteques. Els mitjans socials permeten un contacte i interacció entre persones i biblioteques inimaginable. Estem en un món en el qual cada vegada estem més units, més connectats… i on les fronteres geogràfiques i temporals es van diluint a poc a poc.

Aquest curs online (25 hores) dóna un repàs general a la importància dels mitjans socials dins de les biblioteques, així com la bona gestió per part dels encarregats del seu funcionament. Se centrarà en els blogs, Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram, Youtube, Periscope, l’email màrqueting i Whatsapp. De cadascuna d’aquestes plataformes es coneixeran els detalls per al seu bon ús dins de l’estratègia social mitjana de l’organització.

Per a acabar es veurà com posar en pràctica i elaborar un Pla “Social Media” dins de l’organització, així com la gestió, monitoratge i mesurament de les plataformes socials en les quals s’estiga present.

Objectius

  • Introduir-se en el món de la web social i de les eines socials.
  • Conèixer la figura del Community Manager.
  • Endinsar-se en el món dels blogs, Twitter, Facebook i altres mitjans socials.
  • Conèixer algunes eines de comunicació social.
  • Poder elaborar una proposta Social Media.
  • Poder elaborar un pla social per a una organització.
  • Coneixement de les principals plataformes i eines de monitoratge, interacció i mesurament.
  • Coneixement de les principals dades d’anàlisis de cadascuna de les plataformes vistes.

Avaluació contínua

El curs “Presencia i gestió de marca per a biblioteques en xarxes socials” es compon d’una pràctica avaluable i una sèrie d’accions on es podrà participar amb la resta de companys a través dels fòrums.

L’avaluació de la pràctica anirà en funció de la dedicació i qualitat dels textos aportats. L’objectiu és posar en pràctica la teoria plantejada en la matèria, familiaritzar-se amb els nous conceptes i compartir i participar amb la resta de companys del curs.

El valor de cada pràctica avaluable sobre la nota final queda distribuït de la següent manera:

Pràctica: 70
Fòrum-Debat1: 10
Fòrum-Debat2: 10
Fòrum-Debat3: 10

És necessari presentar la pràctica per a superar l’avaluació contínua. La nota de la pràctica serà d’APTE o NO APTE. Una vegada finalitzat, es lliurarà certificat d’assistència al curs de 25 hores.

Programa

Tema 1. Web social, mitjans socials i community manager.

Tema 2. El blog… el mitjà social dels continguts i la comunicació.

Tema 3. Twitter… la xarxa informativa per a la visibilitat i el posicionament.

Tema 4. Facebook… la xarxa social per a la interacció.

Tema 5. Pinterest i Instagram. L’organització de les nostres imatges socials i l’acostament visual.

Tema 6. Youtube i Periscope. Mitjans socials per a l’entreteniment i l’exploració del món en directe.

Tema 7. L’email màrqueting i Whatsapp. Comunicació per a la construcció de marca.

Tema 8. Estratègia Social Media: Planificació i gestió.

Tema 9. Eines d’interacció i monitoratge.

Tema 10. Mesura la teua dedicació i esforç en els mitjans socials

Formulari de inscripció (matrícula encara tancada)

Formes de pagament

Realitzar un ingrés al compte:

ES14 3159 0032 9522 0380 0228

 

Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV)
BIC: BCOEESMM159 (Pagaments des de fora d’Espanya)o fer un ingrés utilitzant    paypal

Col·labora: