Membres institucionals

Per a formar part del Col·legi com a membre institucional, es pot consultar el procés en:

Actualment el Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana compta amb els següents membres institucionals:

Baratz es va fundar en 1987 i des de llavors s’ha convertit en líder en solucions bibliotecàries per al mercat espanyol a través d’AbsysNet. El seu profund coneixement del mercat i les seues constants inversions en I + D han generat una cartera de solucions d’alta gamma. Els seus clients varien des de biblioteques públiques i universitàries fins a biblioteques especialitzades i escolars. Baratz té la seua seu a Madrid i clients a Espanya, França, Portugal, Mèxic, República Dominicana, Panamà, el Perú, Colòmbia, l’Equador i l’Argentina. Des de 2021 forma part de la multinacional Total Specific Solutions (TSS).

L’Arxiu Intermedi de la Generalitat va ser creat amb el DECRET 50/2018, de 27 d’abril, del Consell, pel qual es regula la gestió documental, l’organització i el funcionament dels arxius de la Generalitat per a gestionar i conservar la documentació semiactiva transferida des dels arxius centrals dels diferents departaments de la Generalitat fins a la seua eliminació o transferència per a la seua conservació permanent en els arxius històrics.

Les biblioteques de la Universitat Miguel Hernández (UMH) tenen una principal vocació i raó de ser: el servei a la Comunitat Universitària. Per això, posen a la disposició dels usuaris i usuàries els recursos i instruments documentals i d’informació que necessiten per al desenvolupament de l’ensenyament, la docència o la investigació. Per a això, s’ha desenvolupat una organització amb cinc punts de servei en els quatre Campus, integrats en una única unitat administrativa.

L’Arxiu Municipal Administratiu de Gandia, recull la documentació produïda per l’Ajuntament o altres organismes públics dependents, amb una antiguitat mínima superior als 5 anys des de la data de la seua producció. Actualment, disposa de la documentació generada des del 1989 fins als 2004, i conté completes les principals sèries documentals municipals. Prèviament a l’ingrés en l’Arxiu Administratiu, la documentació és custodiada per les diferents oficines de gestió municipal, les quals autoritzen el seu ús i custòdia.

L’Arxiu del Regne de València (ARV), és un arxiu històric que conté documentació des del segle XIII, referent tant al regne de València com a altres institucions del seu territori o vinculades per diversos motius. L’arxiu està anotat com a bé d’interés de cultural amb codi 46.15.250-087.

La missió de la Biblioteca de la Universitat d’Alacant és oferir un sistema d’informació de qualitat, gestionat per un equip humà professional i compromès a garantir serveis i recursos innovadors; col·laborar en el desenvolupament de la recerca i de l’ensenyament/aprenentatge, a més de contribuir en la creació i en la difusió del coneixement i en la consecució dels objectius de la Universitat.

Experts en la externalització de serveis documentals, Servicios Documentales Avanzados ofereixen a clients una millora contínua a través de l’automatització de processos administratius i burocràtics, reduint costos i augmentant la productivitat.

Scroll to Top
Obrir xat
1
Tens algun dubte?
Hola, en què podem ajudar-te?