fbpx
alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Marca personal per a centres d’informació

Millora la gestió de les xarxes socials de la teua biblioteca, arxiu. centre de documentació o personals.

Curs en línia de 20 hores

  • Data: 25 de gener al 26 de febrer de 2021
  • Lloc: Aula Virtual
  • Sessions en Zoom: Sessions de Zoom en horari de vesprada:
    • 4 de febrer. de 18 a 19.30 hores
    • 11 de febrer de 18 a 20 hores.
    • 25 de febrer de 18 a 20 hores.

Límit de 35 places, que s’atorgaran per rigorós ordre d’inscripció.

Aquest curs està organitzat pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana i emmarcat dins de les activitats preparades dins del Conveni signat amb la Generalitat Valenciana.

Professor: David Azorín Richarte

@Azo__

Diplomat en Biblioteconomia i Documentació. Llicenciat en Documentació i Màster en Gestió de la Informació.

Exerceix de bibliotecari escolar i, a més, ha treballat com a especialista en UX i Community management per a SEU&SEM València.

Públic al qual va dirigit:

Membres COBDCV, Xarxa Lectura Pública Valenciana i alumnes interessats/des.

Es lliurarà certificat d’assistència de 20 hores.

 Presentació del curso

És evident que vivim en una societat connectada. Internet és el mitjà que usem quan volem saber alguna cosa o contactar amb alguna persona. Per a poder moure’ns per internet, que s’ha convertit en una part fonamental de les nostres vides, tots tenim una imatge associada que podria definir-se com la nostra marca personal.

Aquesta marca personal és la nostra referència en internet. Per això hem de parar-li atenció i treballar-la, cuidar-la igual que ho fem en el nostre dia a dia. De la mateixa manera que les persones han d’estar atents de la seua marca personal, les entitats culturals com les biblioteques o els arxius han de tindre en compte la importància de la seua marca. Detectar i conéixer quines eines ens poden ajudar a transmetre la imatge desitjada, no sols en l’àmbit personal sinó també en l’àmbit institucional.

Objectius

  • Anàlisi de la nostra marca personal. Repàs de l’evolució que ha patit internet per a poder entendre l’ús i la finalitat de les xarxes socials en el nostre dia a dia.
  • Revisió de les xarxes socials més importants en l’actualitat, les actualitzacions que han patit i quins són els seus usuaris objectius.
  • S’aprendrà a gestionar i crear el pla de mitjà social del nostre centre d’informació.
  • Es tractarà la difusió de faules a través de les xarxes socials i com combatre’ls des dels centres d’informació.

Metodologia

El curs serà en línia. Tindrem la possibilitat de tractar parts del temari mitjançant videoconferència. La participació i realització de tasques seran necessàries per a l’avaluació.

Programa

  1. Introducció. Com és la nostra vida virtual?
  2. Què ha passat amb internet?
  3. Dels Blogs a Facebook. Les primeres xarxes socials i el seu ús.
  4. Twitter o comunica’t directament amb els teus usuaris.
  5. La televisió virtual: YouTube i els seus amics.
  6. L’aportació dels adolescents, les noves xarxes socials.
  7. Li donarem moviment a aqueixes fotos
  8. Xarxes socials o serveis de missatgeria?
  9. Planificar per a créixer. El nostre pla de mitjà social.
  10. Gestió i monitoratge de dades.

Formulari d’Inscripció

No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el Col·legi et confirme que queden places lliures.

Tots els cursos  del COBDCV poden ser bonificats per la Fundació Tripartita (treballadors en actiu en empreses)

Formes de pagament

Realitzar un ingres al compte:

Logo de Caixa Popular

ES14 3159 0032 9522 0380 0228

Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV)

BIC: BCOEESMM159 (Pagaments des de fora d’Espanya)

o fer un ingres utilitzant     paypal

[+ info paypal.es]

Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369 o contactar amb administracio@cobdcv.es

Col·labora: