alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

La necessitat de reinventar-se: com fer realitat les teues idees i projectes professionals

Aquest taller pretén que els assistents disposen d’una metodologia per a identificar les seues pròpies idees o projectes professionals i la forma de transformar-los en realitat.

Taller de 4 hores gratuït per a Membres COBDCV.

  • Data: 5 d’octubre de 2017.
  • Horari: de 16 a 20h.
  • Lloc: Edifici 1G Aula 1.6 – Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica. Universitat Politècnica València (UPV). Plànol

Professor: Paco Corma Canós

Paco Corma

Especialista en Innovació, EFQM i Gestió del Coneixement. Paco Corma recolza en el trànsit del quin al com, des d’una òptica pràctica i aplicativa, fruit de la seua dilatada labor de camp en Innovació, Management (EFQM) i Gestió del Coneixement.

Dr. en Ciències Químiques (Universitat Jaume I), Màster en Innovació tecnològica (INEDE-Universitat Catòlica Vicente Ferrer de València), MBA (CESEM), Llicenciatari Model Europeu d’Excel·lència, Diplomat en Tècniques Estadístiques Avançades per a la Millora de la Qualitat i Productivitat (Universitat Politècnica de València), Diplomat Kaizen (Cambridge Corp.), Professor Associat de la Universitat Jaume I de Castelló, co-Director del Màster integrat de Qualitat, Medi ambient i Prevenció de Riscos Laborals UJI-VA SER, Professor del Màster d’Innovació de INEDE, Ponent de l’aula de formació en: Associació Espanyola de la Qualitat, Cambra de comerç de Castelló i de la Confederació d’Empresaris de Castelló.

De 1982 a 1994 Director de R+D i Qualitat en l’Àrea Ceràmica del Grup Uralita i des de 1994 és fundador de QPT S.L., empresa consultora d’Innovació i amb Llicència EFQM.

Més de 50 treballs publicats en revistes especialitzades i ponències en congressos. Més de 30 projectes dirigits en diferents codis UNESCO de coneixement. Alguns d’ells objecte de publicacions.

Públic al que va dirigit

Tot tipus de públic. Es lliurarà certificat d’assistència de 4 hores.

Presentació

Les oportunitats professionals no sempre estan alineades directament amb l’especialitat dels nostres coneixements o simplement els nostres coneixements adquirits no estan directament orientats a les oportunitats professionals realment existents. La formació rebuda, fonamental, l’hem de reorientar cap a aquelles oportunitats emergents, bé siguen com a possibilitats de treball nou o com a derivació en treballs que ja estem realitzant. Podem cridar-ho amb un terme actual “reinventar-se” i ser capaços de fer-ho contínuament. Però per a açò es requereix nou coneixement, nova forma d’entendre la nostra especialització, les noves demandes i la forma de connectar-los.

Objectius

Que els assistents disposen d’una metodologia per a identificar les seues pròpies idees o projectes professionals i la forma de transformar-los en realitat.

Metodologia

Explicació-xarrada mitjançant ppt i presentació de casos concrets a desenvolupar pels assistents en format grups. Cada alumne, en finalitzar, hauria d’estar en disposició de definir el seu propi Model de Negoci i la planificació per a aconseguir-ho.

Programa

  • Hora 1: Introduir el mètode. Identificar oportunitats. Model de Negoci i DAFO personal.
  • Hora 2 i 3: Treball emplenat Model de Negoci de cadascú o del grup.
  • Hora 4: La planificació del Projecte

Pica ací i accedeix al Formulari d’inscripció

LA INSCRIPCIÓ OBRIRÀ AL SETEMBRE

No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el Col·legi et confirme que queden places lliures.

Formes de pagament

Realitzar un ingrés al compte:Logo de Caixa PopularES14 3159 0032 9522 0380 0228Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV)BIC: BCOEESMM159 (Pagaments des de fora d’Espanya)

o fer un ingrés utilitzant     paypal

Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369 o contactar amb administracio@cobdcv.es

Col·labora

Logo de la UPV   Logo de la Escuela Técnica Superior de Ingeniería Informática (UPV)