alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Fes que et troben!

Data: divendres 11 de desembre de 2015

Professor: Albert Valero Pérez

Diplomat en Biblioteconomia i Documentació.

Social Media Manager i Comunicació Digital en 226ERS i Bicilink.com.

Especialitzat en comunicació i màrqueting al món de l’esport i en formació sobre l’ús del màrqueting de continguts com a eina de promoció personal i professional.

Públic al que va dirigit

Dirigit a tot tipus de públic, gestors de la informació, bibliotecaris i arxivers.

Certificat d’assistència al taller de 4 hores.

Presentació

Xarxes socials per a la promoció professional i la creació d’oportunitats.

En aquest taller aprendrem les tècniques, ferramentes, estratègies i accions per tal de dur a terme un pla de continguts orientat a posicionar-nos com a referent dins el nostre àmbit professional.

Objectius

  • Identificar quins són els nostres punts forts com a professionals, aprendre a explotar-los.
  • Dotar de les línies a seguir per tal de dissenyar un pla personal de promoció professional.
  • Incrementar la nostra presència en internet i controlar la reputació digital.
  • Definir una imatge de marca i traslladar-la al món 2.0.
  • Orientar els nostres perfils a les xarxes socials cap a l’ús com a professionals.
  • Atraure l’atenció de professionals i empreses cap a la nostra persona mitjançant continguts d’interès.
  • Avaluar l’activitat realitzada mitjançant indicadors.

Metodologia

  • Classe presencial teoricopràctica.
  • Realització d’activitats amb l’ordinador.

Programa

INTRODUCCIÓ – El nou mercat laboral.

  • Què busquen les empreses?
  • Habilitats transversals.
  • Com busquen les empreses.
  • Per què a tu no t’ha d’importar.

BLOC 1 – Ferramentes.

      Facebook:  Com separar allò personal de la vida professional?, Trucs i consells.

      Linkedin: Posicionament, fer que ens troben quan ens busquen, Trucs i consells.

      Twitter: Ús professional, Trucs i consells.

      Blog: Màrqueting de continguts, Dissenya un túnel que porte a tu.

      Altres Ferramentes: Instagram, Google Plus, Youtube.

BLOC 2 – Anàlisi i Planificació.

     Anàlisi personal.

  • Passió + Esforç = Ser diferent.
  • “Benchmarking”.
  • “Elevator Pitch”.
  • Marca Personal – Reputació Online.

Estratègia.

  • Missió – Objectius – Estratègia – Tasques.
  • Ho estic fent bé?
  • Com elegir el teu treball.

Formulari d’inscripció

No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el col·legi et confirme que queden places lliures.

Compte per a fer l’ingrés de la inscripció

 

Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV).

Caixa popular: ES14 3159 0032 9522 0380 0228.(Pagaments des de fora d’Espanya).

BIC: BCOEESMM159.

Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369