alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Curs semipresencial “Els espais de la biblioteca. Organització i gestió”

Els espais físics exerceixen un paper molt important en l’èxit del servei bibliotecari…

Curs online de 16 hores, presencial 4 hores.

  • Data: de l’1 al 29 de Juny de 2018
  • Lloc part online: Aula Virtual COBDCV
  • Informació part presencial: 19 de juny de 15,30 a 19,30h. Edifici 1G Aula 1.6 – Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica. Universitat Politècnica València (UPV). Plànol

Professor: Santi Romero Garuz

Santi Romero és arquitecte per l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona. 1989. Entre 1990 i 1993 va treballar en el Taller d’Arquitectura Ricardo Bofill. En 1993 va iniciar el seu treball com a arquitecte en el Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, sent des de 2005 Cap de la Unitat d’Arquitectura Bibliotecària. La seua tasca, centrada en l’assessorament i control dels projectes i obres de les biblioteques públiques de la província, li ha portat a intervenir en més de 150 biblioteques, realitzant en la majoria dels casos els corresponents projectes del mobiliari. Ha assessorat també alguns projectes de biblioteques en altres punts de l’estat espanyol.

Es lliurarà certificat d’assistència de 20 hores.

Públic al que va dirigit

El curs va dirigit al personal bibliotecari que estigui interessat a treure el millor partit dels espais de la biblioteca, així com als quals s’enfrontin a un procés d’obra nova, ampliació o reforma d’un edifici bibliotecari.

També va dirigit als arquitectes que estiguin interessats en el projecte i la construcció de biblioteques.

Presentació

Els espais físics exerceixen un paper molt important en l’èxit del servei bibliotecari. Com repercuteix a l’espai l’aparició de nous serveis o la modificació dels mateixos? És necessari que el personal bibliotecari adquireixi coneixements que li ajudin a analitzar, repensar i millorar aquests equipaments. Aquests coneixements li serviran també per participar i aportar valor en els processos de construcció de noves biblioteques i d’ampliació o reforma de biblioteques existents. El curs va dirigit al personal bibliotecari que estigui interessat a treure el millor partit dels espais de la biblioteca, així com als quals s’enfrontin a un procés d’obra nova, ampliació o reforma d’un edifici bibliotecari. També va dirigit als arquitectes que estiguin interessats en el projecte i la construcció de biblioteques.

Objectius

  • Analitzar com està funcionant la biblioteca i detectar les seues disfuncions i necessitats.
  • Elaborar propostes de millora dels espais.
  • Planificar les actuacions necessàries per dur a terme les millores.
  • Definir el programa de necessitats que ajudi als arquitectes en els projectes d’obres noves, reformes i ampliacions.

Metodologia

Curs semipresencial:

  • On line: Coneixements teòrics. 16 hores.
  • Presencial: Taller/Casos pràctics. 4 hores.

A més del coneixement teòric, el curs té un alt component de reflexió col·lectiva. Les inquietuds i propostes dels participants, referides generalment als espais bibliotecaris vinculats al seu lloc de treball, generen un debat que enriqueix el contingut del curs. És per això que una part del mateix serà presencial. En aquesta part, els assistents que desitgin exposar i/o analitzar públicament les problemàtiques i/o propostes de millora de les biblioteques on treballen, així com els casos relacionats amb el projecte d’una nova biblioteca, haurien d’informar-ho amb antelació, amb la finalitat de planificar l’activitat. Les persones interessades en aquesta reflexió col·lectiva hauran de presentar la següent informació per debatre-la durant el taller presencial: – Informació gràfica (fotos, plànols, etc.). – Explicació de les deficiències detectades, nous usos previstos, propostes de reforma, etc.

Programa

On line: Coneiximents teòrics:

  • Representació gràfica dels projectes (plantes, alçats, seccions, etc.).
  • Etapes de realització d’una biblioteca (projecte, obra, mobiliari, equipament, etc.).
  • Descripció i anàlisi de les àrees d’activitat (usos i necessitats, característiques espacials, distribució, equipament, etc.).
  • Materials constructius (paviments, acabats interiors, etc.) i confort ambiental (il·luminació, aire condicionat, aïllament acústic, etc.).
  • El mobiliari com a eina per generar espais i ambients diferenciats.

Taller/Casos pràctics:

  • Exposició, anàlisi i propostes dels casos reals presentats pels participants
  • Anàlisi conjunta sobre plànol de l’organització espacial i del mobiliari d’una biblioteca.
  • Estudi sobre plànol de les possibilitats de reforma i incorporació de nous serveis d’una biblioteca existent.

 

Pica ací i accedeix al Formulari d’inscripció

No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el Col·legi et confirme que queden places lliures.

Tots els cursos del COBDCV poden ser bonificats per la Fundació Tripartida (empleats en actiu en empreses)

Formes de pagament

 

Logo de Caixa Popular

Realitzar un ingrés al compte: ES14 3159 0032 9522 0380 0228

Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV)

BIC: BCOEESMM159 (Pagaments des de fora d’Espanya)

o hacer un ingreso utilizando     paypal

Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369 o contactar amb administracio@cobdcv.es