alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Bases GIA i procés de selecció 2018

Recordes què és Gestors d’Informació en Acció GIA?

El 15 de desembre de 2010, la Junta de Govern del Col·legi va proposar la creació d’una figura de col·laboració internacional que permetera mantenir en contacte a professionals de la gestió de la informació, bibliotecaris, arxivers i documentalistes, amb diferents centres que necessiten ajuda qualificada per a desenvolupar les seues activitats.

L’objectiu fonamental que es persegueix amb aquesta activitat és, d’una banda, proporcionar noves experiències laborals i humanes a membres col·legiats; i per un altre, fomentar i difondre bones pràctiques en la creació de col·leccions documentals per a institucions escassament organitzades.

Consulta tots els projectes GIA ja realitzats en: http://cobdcv.es/va/el-collegi-actua/gestors-dinformacio-en-accio/

 

Per què actualitzem GIA?

Des de 2010 fins ara era el Col·legi qui seleccionava els projectes presentats per diferents entitats i triava un candidat entre els membres COBDCV.

Enguany el COBDCV ha pensat que seria bona idea actualitzar les bases i fer una nova proposta per a Gestors d’informació en Acció.

A partir d’ara cerquem projectes que als nostres associats els puguen interessar desenvolupar i volem que ens els presentes tu.

Bases de GIA i el procés de selecció de projectes.

El COBDCV farà una donació de 2.000€ a repartir entre un màxim de 2 projectes de cooperació que es realitzen tant a Espanya com en qualsevol país estranger. (Una persona per projecte).

* Qualsevol membre col·legiat/a pot presentar el seu projecte.

* Els col·legiats/des que ja hagen participat en un Projecte GIA no ho podran tornar a fer en els 5 anys següents.

Criteris d’avaluació

La Junta de Govern del Col·legi designarà una comissió que avalue tots els PROJECTES presentats.

Tots els projectes hauran de respondre a alguns d’aquests objectius:

  • Millorar l’accés a fons documentals, independentment de la llengua, la geografia o la religió, en regions i pobles sense recursos.
  • Ajudar a la gestió de documents en les diferents institucions públiques i privades.
  • Contribuir a l’alfabetització informacional, animació lectora, serveis de referència.
  • Difondre el patrimoni documental.
  • Desenvolupar projectes i sistemes d’informació.
  • Compartir models i experiències professionals

Els projectes han d’estar d’acord amb el pla estratègic del Col·legi i s’han de realitzar en la biblioteca, arxiu o centre de documentació proposat per la persona candidata.

Presenta’ns el teu projecte

Des del dia 2 d’ABRIL fins al 23 d’ABRIL de 2018 s’obri al termini perquè qualsevol membre COBDCV puga enviar el seu projecte a la Junta de Govern del COBDCV.

Cada projecte serà presentat amb la següent estructura:

  1. Motivació personal-professional
  2. Característiques i objectius.
  3. Detall de tasques.
  4. Contactes establits prèviament.
  5. Seguretat i condicions del treball.

Enviar els projectes al correu administracio@cobdcv.es en format word o pdf.

Obligacions del candidat o candidata

  • Assumir la seua responsabilitat i compromís amb l’activitat i amb la institució.
  • Vetlar en tot moment per la seua seguretat.
  • Justificar les despeses subvencionades fins a un màxim d’1.000€.
  • Documentar l’experiència i lliurar un informe a la seua volta. El Col·legi es reserva la possibilitat de publicar aquesta informació o part d’ella en qualsevol de les seues publicacions (SíMILE/MEI).
  • Participar en jornades/esdeveniments del COBDCV per a compartir l’experiència

 

Selecció de candidats

  1. Podran optar a la convocatòria TOTS/ES els membres COBDCV independentment de la seua situació laboral.
  2. Els interessats presentaran la informació completa del seu projecte.
  3. Una comissió del Col·legi avaluarà i seleccionarà cada projecte.
  4. La data de notificació de la/s candidatura/s finals per part de la comissió es faran públiques a partir del dia 1 de MAIG de 2018.
  5. Els projectes seleccionats es publicaran en el lloc web del COBDCV.

Projectes seleccionats

Projecte 1: Acostament a les activitats de dinamització i animació lectora en la xarxa de biblioteques infantils juvenils de Montréal (Canadà) per Néstor Mir Planells (número de col·legiat: 0186)

Projecte 2: Animació a la lectura abans de nàixer: treball amb embarassades i bebès; Alfabetització informacional amb xiquets i xiquetes a partir de 7 anys i Biblioterapia amb dones en la “Escola de Bibliotecología i Ciències de la Informació de la Universitat de Costa Rica” (EBCI), per Ana Valdés Menor (número de col·legiada: 642)

Enhorabona!