alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Community Manager: Web social i gestió de comunitats online (4ª ed.)

Curs online de 20 hores, en castellà (setembre-octubre 2014).

Curs en línia, en castellà.

Professor: Julián Marquina Arenas

Foto de Julián Marquina Arenas

Community Manager de Baratz-Serveis de Teledocumentació, on s’encarrega de la gestió, comunicació i dinamització de les xarxes socials de l’empresa, així com de cercar noves línies de comunicació i participació. Escriptor del llibre: Plan Social Media y Community Manager i de l’Informe APEI: Biblioteques davant el segle XXI.

Director de RecBib – Recursos Bibliotecarios i creador i fundador de les plataformes de blogs del sector de la Informació i Documentació: BiblogTecarios e InfoTecarios. Des de fa uns anys és conferenciant i professor de temes relacionats amb el tema del social media, el community manager i les biblioteques. Diplomat en Biblioteconomia i Documentació i llicenciat en Documentació per la Universitat Carlos III de Madrid. Membre del Consell Editorial de l’Anuari ThinkEPI i consultor en la UOC.

Públic al que va dirigit:

Gestors de la informació, bibliotecaris, mestres i professionals relacionats amb el món de l’educació i la lectura.

Certificat d´assistència al curs de 20 hores.

Presentació

Cada vegada són més importants els mitjans socials dins de les organitzacions. Mitjans socials que permeten entrar en contacte i interactuar amb persones i organitzacions de manera inimaginable. Estem en un món en el qual, cada vegada més, tots estem més units, més connectats, on les fronteres geogràfiques i temporals es van diluint a poc a poc.

Aquest curs online (20 hores) dóna un repàs general als inicis de la web social i incideix en la importància i en la terminologia que han portat amb si mateixos els mitjans socials. A més a més, es veurà la figura del community manager, les seues característiques i les seues funcions dins de les organitzacions. D’igual manera es tractarà la importància dels mitjans socials com a motors de la generació de continguts al voltant de l’organització i que acosten als usuaris cap a la marca de l’organització amb la finalitat de comunicar, difondre i interactuar amb els usuaris / clients. En l’últim bloc es veurà com posar en pràctica i elaborar un Pla Social Media dins de l’organització, passant per l’elaboració de la proposta Social Media. Finalment, es tractarà de veure la importància de la gestió de la reputació en línia.

Objectius

  • Introduir-se en el món de la web social i de les eines socials.
  • Conèixer un poc més sobre la figura del “Community Manager”.
  • Endinsar-se en el món dels blogs i de Twitter.
  • Fer un repàs a la gran majoria d’eines de comunicació social.
  • Poder elaborar una proposta Social Media.
  • Poder elaborar un pla social per a una organització.
  • Conèixer la importància de la gestió de la reputació en línia.

Metodologia

El curs Community Manager: web social i gestió de comunitats en línia (4ª ed.) es compon d’un total de tres pràctiques avaluables i una sèrie d’accions on es podrà participar amb la resta de companys a través dels fòrums (també avaluables). L’avaluació de les pràctiques anirà en funció de la dedicació i la qualitat dels textos aportats. L’objectiu és posar en pràctica la teoria plantejada en la matèria, familiaritzar-se amb els nous conceptes i compartir i participar amb la resta de companys del curs.

Programa

Bloc I. Web social: assimilant el “2.0”

Tema 1. Web social.
Tema 2. Tema 2. Xarxes socials: nou entorn de comunicació i de treball.
Tema 3. La figura del community manager.

Bloc II. Plataformes socials i eines

Tema 4. Blogs.
Tema 5. Microblogging / Twitter.
Tema 6. Xarxes socials.
Tema 7. Multimedia social i altres plataformes socials i de treball.

Bloc III. L’elaboració d’un Pla Social Media i la reputació digital

Tema 8. Tema 8. Elaboració del Pla Social Media i tot el que hi ha darrere d’ell.
Tema 9. Gestió del nostre “jo” digital.

Formulari de inscripció: matrícula tancada.

Membre del COBDCV aturat 50 €
* Membre del COBDCV. Membre d’alguna associació adherida
Estudiants UPV, UV y UA. Pas i Pdi UPV
Personal Servei de Biblioteques i Documentació UV
70 €
Estudiant no col·legiat/ada 110 €
No col·legiat/ada 180 €

* Si eres estudiant UPV/UV/UA, membre d’alguna associació adherida, PAS/PDI de la UPV o personal del Servei de Biblioteques i

Documentació de la UV, has d’enviar el justificant a administracio@cobdcv.es (estudiants enviar justificant de la matrícula actualitzada; membres

d’associacions adherides enviar justificant quota en curs).

Compte per a fer l’ingrés de la inscripció:

Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV).

Caixa popular: ES14 3159 0032 9522 0380 0228.

(Pagaments des de fora d’Espanya).

BIC: BCOEESMM159.

Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369