alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Curs “Gestió de projectes”

La gestió de projectes ens aporta metodologies, bones pràctiques i eines que ens permeten planificar, fer el seguiment i avaluar el desenvolupament del projecte.

Curs online de 20 hores.

Professora: Berta Cerezuela

Berta Cerezuela

Berta Cerezuela és llicenciada en Documentació per la Universitat Autònoma de Barcelona (2008) i Màster en Direcció d’Organitzacions per la Universitat Oberta de Catalunya (2016). Es dedica professionalment a la gestió de projectes en l’entorn universitari, amb una especialització en projectes de gestió d’informació. Des del 2014 col·labora com a docent en cursos de postgrau en l’àrea de la gestió de projectes en diverses universitats. Coautora del llibre Gestió de projectes pas a pas (Editorial UOC, 2017).

Es lliurarà certificat d’assistència de 20 hores.

 

Presentació

La gestió de projectes és una activitat fonamental en el món laboral actual. Saber gestionar adequadament els recursos destinats a un projecte és vital per a poder aconseguir els objectius definits i la satisfacció de totes les parts implicades. La gestió de projectes ens aporta metodologies, bones pràctiques i eines que ens permeten planificar, fer el seguiment i avaluar el desenvolupament del projecte.

Objectius

1. Determinar que és un projecte i les principals tipologies
2. Conèixer el cicle de vida d’un projecte i les fases de gestió
3. Identificar els diferents rols en un projecte i la importància de la comunicació
4. Conèixer eines de gestió de projectes

Metodologia

Curs teòric-pràctic en el qual es tractaran els principals conceptes vinculats a la gestió de projectes. Combinarà l’exposició de continguts amb debats i supòsits pràctics.

Programa

1) Introducció a la gestió de projectes

Concepte de projecte; La triple restricció; Tipologia i característiques bàsiques dels projectes; Cicle de vida i fases; Motius de fracàs dels projectes; Projectes i estratègia organitzativa; el perfil del gestor de projectes.

2) Comencem a treballar en un projecte: de la idea al projecte viable

Definició del projecte; Anàlisi de viabilitat; Elecció de la metodologia i nivell de gestió; Identificar els principals interessats i les seues expectatives; Comprendre i definir els objectius i els criteris d’èxit; Definir el treball a realitzar; Identificar limitacions i suposats.

3) Planifiquem el projecte

Identificar el treball a realitzar (abast); Estimar temps i cost; Definir l’equip de treball; Eines disponibles: Gannt, Pla de fites, Línia de costos; Documents que generem en la gestió d’un projecte

4) Fem el seguiment i l’avaluació del projecte

Obtenir actualització de l’estat; Seguiment de l’avanç del projecte; Afrontar canvis en el projecte; Redactar l’informe final; identificar lliçons apreses; Avaluar l’impacte del nostre projecte.

 

Pica ací i accedeix al Formulari d’inscripció

 

No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el Col·legi et confirme que queden places lliures.

 

Tots els cursos del COBDCV poden ser bonificats per la Fundació Tripartida (empleats en actiu en empreses)

Formes de pagament

 

Logo de Caixa Popular

Realitzar un ingrés al compte: ES14 3159 0032 9522 0380 0228

Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV)

BIC: BCOEESMM159 (Pagaments des de fora d’Espanya)

o fer un ingrés utilitzant     paypal

Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369 o contactar amb administracio@cobdcv.es