alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Community Manager: Web social i gestió de comunitats en línia (5ªed.)

data: del 14 de setembre al 16 d’octubre de 2015

Curs en línia, en castellà.

Professor: Julián Marquina Arenas

Community Manager de Baratz-Serveis de Teledocumentació, on s’encarrega de la gestió, comunicació i dinamització de les xarxes socials de l’empresa, així com de cercar noves línies de comunicació i participació. Escriptor del llibre: Plan Social Media y Community Manager i de l’Informe APEI: Biblioteques davant el segle XXI.

Director de RecBib – Recursos Bibliotecarios i creador i fundador de les plataformes de blogs del sector de la Informació i Documentació: BiblogTecarios e InfoTecarios. Des de fa uns anys és conferenciant i professor de temes relacionats amb el tema del social media, el community manager i les biblioteques. Diplomat en Biblioteconomia i Documentació i llicenciat en Documentació per la Universitat Carlos III de Madrid. Membre del Consell Editorial de l’Anuari ThinkEPI i consultor en la UOC.

Públic al que va dirigit:

Dirigit a tot tipus d’alumnes a més de gestors de la informació, bibliotecaris, documentalistes i arxivers.

Certificat d´assistència al curs de 20 hores.

Presentació

Cada vegada són més importants els mitjans socials dins de les organitzacions. Mitjans socials que permeten entrar en contacte i interactuar amb persones i organitzacions de manera inimaginable. Estem en un món en el qual cada vegada tots estem més units, més connectats, on les fronteres geogràfiques i temporals es van diluint a poc a poc.

Aquest curs en línia (20 hores) dóna un repàs general als inicis de la web social i incideix en la importància i en la terminologia que han portat amb si els mitjans socials. A més a més, es veurà la figura del community manager, les seues característiques i funcions dins de les organitzacions. D’igual manera es tractarà la importància dels mitjans socials com a motors de la generació de continguts al voltant de l’organització i que acosten als usuaris cap a la marca de l’organització amb la finalitat de comunicar, difondre i interactuar amb els usuaris / clients. En l’últim bloc es veurà com posar en pràctica i elaborar un Pla Social Mitjà dins de l’organització, passant per l’elaboració de la proposta Social Mitjana, i l’ús d’eines d’interacció, monitoratge i mesurament.

Objectius

  • Introduir-se en el món de la web social i de les eines socials.
  • Conèixer un poc més sobre la figura del “Community Manager”.
  • Endinsar-se en el món dels blogs, Twitter, Facebook i altres mitjans socials.
  • Repàs a la gran majoria d’eines de comunicació social.
  • Poder elaborar una proposta Social Media.
  • Poder elaborar un pla social per a una organització.
  • Coneixement de les principals plataformes i eines de monitoratge, interacció i medició.
  • Coneixement de les principals dades d’anàlisis de cadascuna de les plataformes vistes.

Metodologia

El curs Community Manager: web social i gestió de comunitats en línia es compon en total d’una pràctica avaluable i una sèrie d’accions on es podrà participar amb la resta de companys a través dels fòrums (també avaluables). L’avaluació de la pràctica anirà en funció de la dedicació i la qualitat dels textos aportats. L’objectiu és posar en pràctica la teoria plantejada en la matèria, familiaritzar-se amb els nous conceptes i compartir i participar amb la resta de companys del curs.

Programa

Bloc I. Web social, mitjans socials i community manager

Tema 1. Web social i mitjans socials: una aproximació.

Tema 2. La figura del community manager.

Bloc II. Diferents plataformes socials… i algunes eines

Tema 3. Blogs.

Tema 4. Twitter.

Tema 5. Xarxes socials.

Tema 6. Multimèdia social i altres plataformes socials i de treball.

Bloc III. Eines d’interacció, medició i l’elaboració d’un Pla Social Media

Tema 7. Eines d’interacció i monitoratge.

Tema 8. Elaboració del Pla Social Media i tot el que hi ha després d’ell.

Tema 9. Mesura la teua dedicació i esforç en els mitjans socials.

Formulari de inscripció:

La matrícula ESTÀ OBERTA.

No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el col·legi et confirme que queden places lliures.

Compte per a fer l’ingrés de la inscripció:

Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV).

Caixa popular: ES14 3159 0032 9522 0380 0228.

(Pagaments des de fora d’Espanya).

BIC: BCOEESMM159.

Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369