alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

Accions de Màrqueting digital en Centres d’Informació

Data: dilluns 13 de juliol de 2015

  • Data: dilluns 13 de juliol de 2015
  • Hora: de 16 a 20h.
  • Lloc: Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica. Edifici 1G Aula 1.1 – T. QUEVEDO UPV. Universitat Politècnica de València (UPV) Plànol

Professor: Daniel Monleón

Llicenciat en Documentació.
Actualment és responsable de emàrqueting & eContents en MASmedios, empresa en la qual va començar a treballar en 2004, i en la qual lidera projectes de Màrqueting digital, Usabilitat, Optimització i posicionament i màrqueting en cercadors (SEO/SEM), Copywriting creatiu, Màrqueting social (SMM), Analítica web, Mail màrqueting…

Ha treballat per a clients com a BBVA, CocaCola, Agència EFE, Hoyesarte.com, Patronat de la Alhambra i el Generalife, o l’Ateneu Barcelonès.

Públic al que va dirigit

Dirigit a gestors de la informació, bibliotecaris i professionals relacionats amb el sector de l’educació i la lectura.

Certificat d’assistència al curs de 4 hores.

Presentació

En aquest taller aprendrem les tècniques, eines, estratègies i accions que ens permeten desenvolupar des de 0 un pla de màrqueting per a la nostra entitat, veient tot el procés des de l’elaboració d’una estratègia i accions fins al seguiment de resultats.

El curs es vertebrarà a partir del plantejament d’un cas pràctic que serà desenvolupat en grups pels propis alumnes, a partir de l’ús de les eines proposades i detallades pel professor.

Metodologia

Taller teòric-pràctic on es realitzaran exercicis amb les eines explicades

Objectius

  • Aprendre a realitzar un pla de màrqueting digital.
  • Aplicar tècniques de màrqueting en un centre d’informació: creació de perfils d’usuari, definició d’objectius i KPIs, definició d’estratègies
  • Conèixer eines digitals gratuïtes o de baix cost que recolzen la realització d’accions de màrqueting.
  • Conèixer l’ús de les eines de mesurament de resultats i campanyes més habituals

Programa:

  • Com elaborar un pla de màrqueting per a un centre d’informació
  • Definició d’objectius i KPIs
  • Com conèixer als nostres usuaris. Creació de perfils d’usuaris
  • Eines online per a la realització d’estratègies de màrqueting: satisfacció d’usuaris, fidelització, visibilitat, finançament
  • Mètodes de control. Tècniques i eines per al seguiment de campanyes de màrqueting

Formulari d’inscripció:

No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el col·legi et confirme que queden places lliures.

Compte per a fer l’ingrés de la inscripció:

Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV).

Caixa popular: ES14 3159 0032 9522 0380 0228.

(Pagaments des de fora d’Espanya).

BIC: BCOEESMM159.

Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369

Col·labora:

Logo de la Universitat de València