alta calidad píldoras http://www.totmataro.cat/comprar-kamagra.html España entrega rápida http://www.totmataro.cat/cialis-20mg-precio.html

8 hores en la jornada d’un responsable de biblioteques

Data: dimecres 4 de novembre de 2015

  • Data: dimecres 4 de novembre de 2015
  • Hora: de 9 a 14h. i de 16 a 19h.
  • Lloc: AULA: 5.1 Aulari VI. Facultat d’Història. Universitat de València

Professora: Carme Fenoll i Clarabuch

Carme Fenoll i Clarabuch és des de 2012, la Cap del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.

És Diplomada en Biblioteconomía i Documentació per la UB i Llicenciada en Documentació per la UOC, universitat en la qual també és tutora del Grau d’Informació i Documentació. Posseeix un Màster en gestió cultural i diversos postgraus d’especialització.

La seua trajectòria professional ha estat molt vinculada al món de les biblioteques públiques. Durant 7 anys ha sigut vocal del COBDC.

Referències i articles publicats en:

https://ca.wikipedia.org/wiki/carme_fenoll_i_clarabuch

Públic al que va dirigit

Dirigit a tot tipus d’alumnes especialment gestors de la informació, bibliotecaris, documentalistes i arxivers.

Certificat d’assistència al curs de 8 hores.

Presentació

La funció de la biblioteca pública es veu reformulada contínuament. Els professionals atenem a estratègies canviants i nova tecnologia que facilita i diversifica els nostres serveis. Per a realitzar aquest nou rol de professional bibliotecari, hem hagut de canviar també les nostres rutines. En aquest sentit, la nostra jornada laboral es diferencia molt de la jornada laboral d’un professional de fa vint anys.

La formació que proposem part de la base que molts professionals tenen un molt bon nivell tècnic i assisteix a formació molt concreta però, en canvi, la gestió del temps o l’estratègia del seu dia a dia passa a segon pla.

Aquest taller pretén compartir de forma molt pràctica, estratègies positives i molt concretes que estan funcionant en el dia a dia d’altres professionals del sector de la biblioteca pública.

Objectius

·Plantejar millores en les rutines dels responsables d’equips bibliotecaris.
·Oferir exemples reals i consells de professionals de l’àmbit bibliotecari en gestió del temps.
·Repàs de les formes d’organització de les biblioteques.
·Ajudar a millorar l’agenda professional dels bibliotecaris.

Metodologia

Taller pràctic en el qual se simularà la creació d’un entorn de treball real de biblioteca. Durant 8 hores veurem transcórrer una jornada laboral i s’oferiran exemples, materials i conductes de diferents tasques reals.

Se cercarà sempre que siga possible realitzar propostes en equip, se cercarà la major participació i implicació de tots els participants i es promourà que cada alumne treballe in situ propostes que li servisquen per al seu lloc concret de treball.

Programa

Es divideix en 7 blocs, simulant una jornada laboral.

9-10h. Arribada al treball. L’organització de l’agenda.

10-11h. Reunió d’equip [comunicació interna]

11-12h. Reunió amb el cap directe [lideratge]

12-13h. Reunió amb proveïdors

13-16h. Descanse (temps d’oci). Menjars.

16-17h. Els pressupostos

17-18h. La comunicació externa

 

Formulari d’inscripció

La matricula obrirà al mes de setembre. No realitzes el pagament, ni envies justificants, fins que el col·legi et confirme que queden places lliures.

Compte per a fer l’ingrés de la inscripció:

Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV).

Caixa popular: ES14 3159 0032 9522 0380 0228.

(Pagaments des de fora d’Espanya).

BIC: BCOEESMM159.

Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369

Col·labora

Logo de la Universitat de València