- Nom: Disseny de sistemes de gestió documental i arxiu a l’empresa: model de projecte d’implantació.
- Dates: els dies 1-2 i 8-9 de juliol de 2015
- Horari: de 15.00 a 20.00 h.
- Lloc: Aula d’Informática del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) de la Universitat de València.
Campus dels Tarongers
C/ Serpis, 29
46022 – València
Professors:
Jordi Andreu i Daufí Jordi Andreu i Daufí és professor titular de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació a la Universitat de Barcelona, on dirigeix el Màster en Gestió Documental i Informació a les Empreses (MGDIE). Té un dilatat currículum com a professional en l’àmbit. Ha treballat tant en el sector públic com en diverses entitats privades, sempre relacionat amb la creació de sistemes de gestió documental a les organitzacions i preocupat per realçar el patrimoni documental de les empreses. Pertany a l’Associació d’Arxivers-Gestors Documentals de Catalunya. Carmen García Meilán Diplomada en Biblioteconomia i Documentació (Universitat de Barcelona). Màster en Gestió Documental i Informació a les Empreses (MGDIE 2ª ed). Professora de la 3ª ed. del MGDIE. Actualment, és la tècnica responsable del Projecte de Recerca i Creació de S & P Virtual Museum de l’empresa Soler & Palau Group. Gestors de la informació, bibliotecaris, arxivers i tot tipus de professionals relacionats amb el sector de la informació i la documentació. Certificat d’assistència al taller de 20 hores. L’objectiu general d’aquest curs és introduir bàsicament al participant en la metodologia sobre organització de projectes de gestió documental i arxiu en el sector privat. L’alumne ha de ser capaç implantar els processos tècnics necessaris per organitzar el sistema de gestió documental d’una empresa. Els objectius específics d’aquest curs són: El curs es planteja com una activitat formativa presencial centrada en la formació teoricopràctica. Els temes estaran disponibles en una plataforma virtual que s’habilitarà per al curs. Cada tema estarà compost pel seu corresponent text d’estudi, fòrum de debat, material addicional, apartat de consultes. L’aprenentatge es realitzarà ressaltant els principals continguts al mateix temps que es subratllaran alguns d’ells valent-se de debats i exercicis de control amb l’objectiu de compartir i d’adquirir els coneixements i les habilitats de forma dinàmica. Mòdul I. Fonaments en sistemes de gestió documental i arxius per a l’empresa Mòdul II. Fonaments d’organització del sistema de gestió documental a l’empresa Mòdul III. Estudi de cas La matrícula encara està tancada, disculpen les molèsties. Titular: Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV). Caixa popular: ES14 3159 0032 9522 0380 0228. (Pagaments des de fora d’Espanya). BIC: BCOEESMM159. Per a qualsevol dubte telefonar al 620707369
Públic al que va dirigit:
Presentació
Objectius
Metodologia
Programa
Formulari d’inscripció:
Compte per a fer l’ingrés de la inscripció:
Col·labora: